05 Temmuz 2007

Bir tatli huzur


Bir tatli huzur.
Fazla soze ne gerek?

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Kesinlikle canim arkadasim.
S:))

Sanem dedi ki...

Kumun rengi ne güzel.

daimamutfak dedi ki...

Şu boş,
sahipsiz iskemleye oturabilirmiyim?
Denizi doyasıya seyredip, sessizliği dinleyebilirmiyim?

Neriman..

Adsız dedi ki...

Tek kelime ile harikasın Tijen'ciğim..)

Kocaman öpüyorum seni ve sevgilerimi gönderiyorum.

Adsız dedi ki...

NE GÜZEL BİR İNSANSIN SEN....
KAÇ KİŞİ KALDI SENİN GİBİSİNDEN BU
BOKTAN DÜNYADA

Tijen dedi ki...

once anonim dosta,
yok guzellik bende degil, dunyada diyecegim (ama biliyorsunuz, anonim yorumlari yayimlamak istemiyorum, bir dahaki sefere -gercek- adinizi yazarsaniz sevinirim.)
*
ve tabii herkese, gul'e, neriman'a, sevinc'e, sanem'e tesekkurler huzur duygumu paylastiginiz icin..

Selen dedi ki...

Kıskandım... Benim tatilime daha 1 ay var :(
Benim yerime de keyif yap Tijencim.

Hülya dedi ki...

BEN SANA NE DİYEYİM Kİ?BİRAZ SONRA O DENİZE Mİ BAKIYOR OLACAKSIN?

Tijen dedi ki...

sevgili selen,
dilerim ki goz acip kapayana kadar gecer bu bir ay ve tatillerin en guzelini yaparsin.
*
hulya kadin merak etme biraz sonra bakmayacagim. o denize bakali cok oldu. yani su anda esit durumdayiz!

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Çok güzel ve sağlıklı vede huzurlu bir hafta sonu diliyorum.
Sevgilerle…

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Tijen iyi tatiller dilerim.
Bizim yerimize de gez.
Sevgilerimle...

Bir Derin Masalı dedi ki...

Nefis bir manzara nefis... Kendinize iyi bakın, arada uğrayın olur mu? :)

ayseyaman dedi ki...

Huzur verici :)

Nalan Ünal dedi ki...

Yaklaşık 20 dakikadır bu resme kilitlendim. Bakıp duruyorum öylece...

Denize çok dikkatli baktığımda sanki onun ve hafif rüzgarın sesini duyar gibi oldum veya gerçekten çok duymak istedim. Kumun ilginç rengi ise göz alıcı. Evet gerçekten bir tatlı huzur var ama keşke kadrajda bir sandalye daha olsaydı..Hayat sevince, paylaşabilince çok daha güzel.

Bu güzel resim için teşekkürler sevgii Tijen.
Sevgiler,
Nalan