30 Ağustos 2007

Güzel projeler/Güzel insanlar

Başkaları için emek veren, çalışan insanları seviyorum. Hele de pırıl pırıl, gözlerinin içi gülenleri, daha da çok seviyorum. Sevgi dolu oluyorlar. Öğrenmeye, paylaşmaya açık oluyorlar. İşte yanda fotoğrafını gördüğünüz genç insanlar da bu gruba giriyor. Başta Arzu tabii. Arzu, 3 yıldır KA-MER'in Kars sorumlusu. Hem projeleri yürütüyor, hem de açılışından beri restoranın tüm idari işleriyle uğraşıyor. KA-MER, özellikle şiddet görmüş veya yardıma ihtiyacı olan kadınlar için projeler geliştiren, eğitim çalışmaları yapan, yardım veren bir vakıf. (Sitesine yukarıda link verdim. Lütfen girip bakın. Belki sizlerin de onlar için yapacağınız bir şeyler vardır, destek olmak istersiniz.) Daha çok Doğu ve Güneydoğu Anadolu'da yoğunlaşmış çalışmaları. Hem vakfa ve projelere gelir sağlamak, hem de kadınlara istihdam yaratmak için dört ilde (Diyarbakır, Mardin, Batman ve Kars) restoran açmışlar. Başka illerde de devam edecekmiş restoranlar. Ayrıca bugün 11 ilde kreşleri var.

Kars'taki KAMER Restoran'da üç tane pırıl pırıl genç çalışıyor. Bir delikanlı, iki de tertemiz, sevgi dolu genç kız. Hepsi de 19 yaşında. Güzel yemekler yapıyorlar. Yeni şeyler öğreniyorlar, canla başla çalışıp daha iyi hizmet vermeye çabalıyorlar. Hani diyorum, olur da yolunuz Kars'a düşerse, ziyaret edin, yemeklerinden tadın, selam götürün. Bugün ellerinde Mevsimlerle Gelen Lezzetler de var, hepsine imzalanmış. Belki siz geldiğinizde, ondan yemekler de sunuyor olurlar, kim bilir?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

bu tür projeler görmek ne güzel...güzel bir hafta sonu dilerim...

Tulosh dedi ki...

Keşke böyle güzel projeler daha çok yaygınlaşsa o bölgelerde. Daha çok istihdam yaratılsa. Ne kadar güzel, genç yaştaki insanları böyle görünce insan gurur duyuyor ülkesiyle.

Selen dedi ki...

Böyle kararlı ve özellikle de kadınları koruyan projeleri, işine sıkı sarılan insanları çok seviyorum. Sevgiler