06 Ağustos 2007

Umut'a teşekkürler

Sevgili Umut'cuğum Mutfakta Zen için bir sembol tasarlamış şıp diye. Tabii bu resimdeki gibi bağdaş kurup oturamıyorum. O kadar huzurlu ve "Zen"gin de değilim. İsterdim doğrusu. Umut'un gönderdiği büyüklükte yerleştirdim önce ya neredeyse sayfanın tamamını kapladı. Küçülttüğümde ise sayfanın bir kısmını kapladı. Böyle nasıl görünüyor? Ne düşünüyorsunuz? Umut'cuğum çok çok teşekkür ederim. Onca işin gücün arasında zaman ayırdığın, yüreğinin güzelliğini yansıttığın için. Ellerin dert görmesin.

5 yorum:

Bir Derin Masalı dedi ki...

Tasarım gerçekten çok hoş olmuş. Ama bence arka taraftaki çiçeklerle uyumlu durmamış. Çiçekleri kaldırıp yerine sadece bu tasarımı koysan bence daha güzel olur.Öpüyorum...

Bocuruk dedi ki...

Ben çok beğendim. Hem de çok.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bir geldim tanıyamadım. Çok daha sıcak, çok daha keyifli olmuş. Güle güle eskitin.

New York Muhtari dedi ki...

cok guzel olmus... Kimdir but Umut, selam versek bize de yapar mi?? ha ha

saka saka... ellerine saglik efendim

Adsız dedi ki...

Bloğun konseptine uyduktan , bloğunu her açtığında yüzüne tebessüm yerleştikten sonra çiçeğin böceğin pek önemi kalmıyor dimi..Sen beğendikten sonra bloğun seyran olur Tijencim..Yeni yüzüyle bloğunda bol bol keyif paylaşman dileğiyle , logon sana uğur getirsin