14 Eylül 2008

Günün fotoğrafı-IV

Geniş,
ferah,
mavi.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Tam yüreğimden vurdun beni...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

İŞTE BU BEN :))

SÜKUNET
HUZUR
PUPA YELKEN
VE
SONSUZLUK........

pelince dedi ki...

Deniz ve gökyüzü ne kadar güzel..
Bulutları izlemek dinlendirir beni...

Zeynep dedi ki...

Tijen Merhaba
Uzun zamandır yazamasam da yazılarını okumaya çalışıyordum. şu an Turunç Kokulu Düşler'i okuyorum büyük keyifle.Bitince de Mutfaklardan Taşan Öyküler.Senin kitaplarını okumak çok mutlu ediyor beni.İnsana mutfağın o büyülü dünyasında o kadar güzel anlar,tatlar yaşatıyorsun ki, kalemine emeğine sağlık.Ve çok güzel, özel insanlarla tanıştırıyorsun bizi.Çok teşekkürler.
Sevgilerimle

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Bir fincan kahve içmek geldi içimden....

pinarbk dedi ki...

Muhteşem...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Beyazla,mavinin ahengi :)) çok güzel bir fotoğraf...

Deniz aşığı biri olarak bayıldım.

Tijen dedi ki...

Gelip sizleri ziyaret edemediğim için kırılmıyorsunuzdur umarım dostlar. Her an internet bağlantım yok. Bir de zaten tatildeyim, malum.

SOFRAM dedi ki...

Ne güzel huzur veren görüntü Tijen'ciğim...

Mutfak Havlusu dedi ki...

mavinin tonları
birde kendi içinde hafif ürkütücü.

Safiye dedi ki...

uzerimdemavi yani :)