26 Eylül 2008

Gunun fotografi-XII

Prensin geleceginden habersiz, her zaman oldugu gibi erkenden kalkmis, pazara giden annesini gecirmis ve evi supurmus genc kiz. Onceki gun arpa unundan ekmek pisirdigi icin o gun sadece guzel bir corba yapmaya karar vermis. Corba piserken atesin kozunde de patates pisirmeyi dusunuyormus. Ekmeklerimizi de ateste kizartir, sicacik corbamizi yudumlariz demis kendi kendine. Bahceye cikip bir ufak lahana kesmis, bir kac havuc cikarmis topragin derinliklerinden, bir de salgam. Hepsini guzelce dogramis ve fotograftaki tencereye koyup atesi yakmis.

17 yorum:

Ferhanca dedi ki...

Bakalım kapı mı çalınıcak, yoksa bahçede mi karşılaşacaklar ?

ben bu fırnı çok sevdim ekmek küreğide çok güzel:))

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Hayırlı kandiller diliyorum canım.sevgilerimle...

elif dedi ki...

fotoğraflar çok güzel tijen hanım..
kandiliniz mübarek olsun..

berrin dedi ki...

masalın sonunu gerçekten merak etmeye başladım

Unknown dedi ki...

Kuran da Kadir Gecesi için Leyletü'l kadri hayrun min elfi şehrin Kadir Gecesi bin aydan hayırlı bir gecedir diye buyuruluyor. Bu nedenle bu geceyi ihya edelim.. Kadir geceniz hayırlı olsun..

Adsız dedi ki...

Mübarek Kadir Gecesi'nin hayırlara vesile olmasını dilerim. Sevgiler....

banu kırmızıgül dedi ki...

Ananemin ilicek köyünde tandır evi var orada ekmekler yemekler pişer. inanırmısın çok benziyor.
kandilini kutlarım sevgıler..

elma şekeri dedi ki...

Bence Prens yemekler pisince gelsin.
Muhtesem odun atesinde pisen yemekleri kacirmasin derim..

Hem Prens biraz zayifca iyi olur bence :)

SARI PAPATYALAR dedi ki...

BİR ÖMÜRDEN DAHA BEREKETLİ OLAN BU GECEYİ İDRAK VE İHYA ETMEYİ RABBİM CÜMLEMİZE NASİB EYLESİN DUALARIMIZI KABUL EYLESİN SELAM VE DUA İLE

NiNo dedi ki...

masal super gidiyo kitap olacak yakinda :)

Adsız dedi ki...

annesi kahve getirsin pazardan üzerine de bu ocakta bir kahve işsinler prensle

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Hayırlı kandıller.Bu gece dualarınızın kabul,ibadetlerinizin makbul olmasını dilerim.

Adsız dedi ki...

Merhaba bu ne güzel bir fotoğraf böyle.Orada bende bulunmak isterdim doğrusu.Bunun içinde Prensin nedimelerinden birisi de ben olmalıyım.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili tijenciğim,aielen ve sevdiklerinizle baraber,kadir geceniz mübarek ,duaları üzerinizde olsun.
çk svglr NuNu

Nilambara dedi ki...

Tijen'cigim galiba bu gidişle sırada "büyüklere masallar" kitabın var :)
Diğer kitapların gibi çok keyifli bir kitap olacağına eminim,
sevgilerimle...

durutarifler dedi ki...

Bayıldım ben bu yazı dizisine . Her gün ne gelecek diye sabırsızlıkla bekliyorum.

zarpandit dedi ki...

masal ve fotograflara devammm:)))

not: kaçamak bir merhaba:))