27 Nisan 2009

İçimdeki doğa

İki seferdir akşam saatlerinde (8'e doğru) Skytürk'te bir programa denk geliyorum: İçimdeki doğa. Programı hazırlayan ve sunan Serdar Kılıç. Doğada nasıl hayatta kalınacağını anlatıyor bu programda. Eminim başka şeyler de vardır anlattığı, ben bu kadarına denk geldim. Bugün kısacık bir bölümünü izleyebildim ve beni çok ilgilendiren bir kısmına denk geldim: Gelincik otları toplayıp haşladı ve afiyetle yedi. Ben de içime çektim o tadı. Hissettim yaşadıklarını. Programın bir internet sitesi olduğunu görünce buradan paylaşmak istedim. Doğaseverlere duyurulur:
www.icimdekidoga.com

6 yorum:

zerrin - misss dedi ki...

ben de bir kez denk geldiydim Tijenim. Ama programın adı bile aklımda kalmamıştı. Buradan okuyunca sevindim.

Seyretmeli :)

sıcacık sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

umarım sadece seyretmekle kalırız..
ZİRA HİÇ YAŞAMAK İSTEMEM :(((
MALUM YAZICIOLU FACİASI AKLIMA GELDİ BİRDEN ...
........

Zehra Gürgen dedi ki...

Gelinciklerin tazeleri bitti artık.
Bool bool yedik, doğada kalmak için değil ama doğayı tatmak içindi :)

sevgiler

iffetin günlüğü dedi ki...

Ben gelinciğin yendiğini bu sene öğrendim, geçen haftalarda bol bol yedim.Doğada kalmaksa bana göre değil.Bazen eşim şehrin tantanasından bunalınca gel bi dağ başında yaşıyalım her şey doğal olur su şırıltıları kuş sesleri tertemiz hava falan diye konuşmaya başlarda, ben internet varsa gelirim diyorum,birde börtü böcek korkum var.Napayım ben şehir tavşanıyım.

MAVİ UMUT dedi ki...

Bu iyi oldu..teşekkür ederim.

MAVİ UMUT dedi ki...

Haklısınız..bayram önceleri..hem yeni giysilerin heyecanları hem geziler için olurdu heyecanlar..