22 Mayıs 2009

Anket

Sevgili dostlar size bir sorum var. Diyelim ki harika bir yerde yemek kursu vereceğim. Siz de koşa koşa geleceksiniz. O kursta neler öğrenmek isterdiniz? Siz de mutfağa girip çalışmak ister miydiniz? Yoksa ben bir kenarda oturayım yapılanları izleyeyim mi derdiniz? Sorularımız bundan ibarettir. Yanıtlarsanız çok mutlu oluruz. Tabii sizin önerilerinizi de duymak isteriz. Sağlıcakla kalınız, güzel bir haftasonu geçiriniz.
*
Sonradan ektir. Öneri ve fikirlere çok çok teşekkürler. İyi ki varsınız! Yemek kursu vermeye 2000 yılında başlamıştım sanırım. İlk kursum "Mutfakta Zen" adını taşıyor. Kitap da zaten o kurstan sonra ortaya çıkan bir fikirdi. Ardından bir gruba ad olmuştu, şimdi de bu siteyle sürüyor. O sene İzmir ve Ankara'da yapmıştım bu kursu. 2003 yılında İstanbul'da kurslar verdim, farklı başlık ve temalarla. Bir kaç tane de Antalya'da yaptım. En son kursun üzerinden de dört sene geçti galiba. Yoksa beş mi? Onu Kazdağı'nda, Zeytinbağı'nda yapmıştım. Herkesin tarzı farklı tabii. Kimi mutfağa girmek istiyor, kimi elimi hamura sokmam diyor. Sizlerin ne beklediğini bilmek güzel bir şey. (Başka fikir belirtmek isteyenlerin düşüncelerini de duymak isterim elbet. Lütfen yazın.)

48 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

iki kisi corba yapar, iki kisi tatli yapar, iki kisi etli yemek yapar falan.. sonra hep beraber yenilir... Kurs hocasi da yonlendirir ve yardim eder.. tuyolari verir.. bu tarzda isterdim.. medinem

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

aa.. yola çıktım bile ben,
tabii koşa koşa gelirim,
en ön sırayı kapar :)
birinciliğimide kimselere kaptırmam !!!
önce yapılanı bir görmek isterim ki bişeycik kaçırmayayım,eğer doğaçlamaysa, sonrada hemen mutfak kısmında işe girişmeliyim.
mevzubahis sen olunca akan sular durur :)
nasıl işe alındım mı ???
:)))))))))))))))

Unknown dedi ki...

ben de ben de.. zaten bekledigim seydi ne iş olsa yaparım ablacım :)
sevgiler saglıcakla

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Degişik yorelerin yemeklerini ogrenmek ısterdım.Ayrıca hem ogrenıp hemde hocayla bırlıkte yapmak ısterdım.30UNDA KURSTA VAR MI
:)))))
Sevgıler benden sana.

Sinem dedi ki...

Tarifleri uygulamaktan çok yemek sanatının inceliklerini, malzemeleri nasıl seçmem ve kullanmam gerektiğini öğrenmek isterdim. Önce izlemeyi sonra da uygulama için mutfağa girmeyi tercih ederim, kendim yapmadan öğrenemeyenlerdenim.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Kursta neler öğrenmek isterdim : Klasik lezzetlerimizin günümüze uyarlanmış daha sağlıklı tarifleri, çok fazla salata tarifi, sunum önerileri...

Mutfağa girip çalışmak isterdim zevkle :)

Nur dedi ki...

Ben koşa koşa gelirdim ama mutfakta çalışmak kaydıyla, yani muhakkak uygulamalı olmalı bu kurs. Neler öğretilsin derseniz çok süslü püslü karmaşık yemeklerdense bilinmeyen malzemeler kullanarak(değişik otlar, baharatlar v.s) sağlıklı ve kararında pişirilmiş, ne yapanı ne de yiyeni yormayacak yemekler, tatlılar, içecekler derdim. Sonra herkes öğretilenleri uygulamalı ve gerçek bir tadım yapılmalı ve sahte övgüler yerine yapıcı eleştirilerle o günkü kurs tamamlanmalı:)

Keşke böyle bir kurs açsan da gelsek Tijen:) Tabi bir de mesafeler sorunu var aaah ah.

Sevgiler.

zero dedi ki...

hemen sorulara sondan başlayayım. elbetteki ben de çalışmak isterim:) hiç sorun değil, sadece çıraklık bile yaparım yani:)
ben senin gibi çok gezmiş bir insandan dünya mutfaklarıyla ilgili ilginç lezzetler öğrenmek isterdim. değişik mutfak kültürleri ve yemekler öğrenmek, yapmak, tatmak inanılmaz keyifli olurdu:) yoksa böyle bir müjde mi vereceksin bizlere?

ipek dedi ki...

Hemen koşa koşa gelmek isterim. Ama ben kenarda durmak değil, kendim mutfağa girmek isterdim. Beraber pişirmek en güzeli. Pratikte yapmış olurdum ki eve gidince unutmayayım.
Sevgiler

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

2.$Ik...herkes burnunu sokarsa daha az sey ögrenilir, hoca yapsin biz bakalim, isterse ucundan yardim olsun, getir-götur cinsinden...

Seda dedi ki...

Bende istiyoruuuuuum kurs ben hem izlemek hem yapmak isterim ayyyy çok heyecanlandım nerde nerde?????

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

ben de yaparak ogrenmek isterim.
ne, ne ile sunulacak, yaninda hangi icecek uygundur..
mademki senden ogreniyorum, bu yemek kisi basina kac kaloridir diye de sorardim, hazir ogrenci olmusken...

Zehra Gürgen dedi ki...

Ben yapınca öğrenenlerdenim.En fazla 20 dk sonra dikkatim dağılır dinlerken.Katılımcı derslerin daha verimli olduğuna inanırım hep.
Vee bence temel birkaç grupta toplanabilir konular.Et yemekleri pişirme, sebzeler, dünyadan birkaç örnek,nebilim sen engin bir denizsin.Ver biz alalım :)
Bu arada bu kurs nerede olacak?

pelince dedi ki...

Bende sağlıklı yemek pişirme tekniklerini öğrenmek isterdim.Arada uzaktan izlemek arada sırada da elimi bulaştırmak isterdim.
Sebzelerin çoğunu bilmiyorum mesela.Mutfağın bir kenarında saksılar içine duran otların nasıl yetiştirileceğini nasıl yemek haline dönüştürüleceğini öğrenmek şahane olurdu .

Sürekli not tutardım orası kesin ama :))

Sevgiler...

Narince dedi ki...

Mutlaka dokunmalı, ben de yemek yapmalıyım. Dünya mutfaklarını, bilmediğim otları, en çok da o günkü yemeğin içinde geliştiği kültürdeki yerini. Sadece yemekle kalmamalı, arka planını, yörenin coğrafyasıyla, gelenek görenekleriyle ilintisini öğrenmeliyim. Kısa ve öz tabii, uzatırsak yemek yapmaya fırsat kalmaz.

Adsız dedi ki...

bu sene emekli oluyorum beni eğlendirecek stres atacak bişeyler arıyorum sizi sürekli okuyorum lütfen bu kursu İstanbulda açın.Saygılar. Hale

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Tijenciğim ben de böyle bir kurs olsa zevkle katılırdım .
İsterim ki öğretmenimle beraber yapalım o göstersin bizde yanında canlı canlı uygulayalım. olmayan ,takıldıgımız yerleri soralım yani birlikte yapalım .
Neden böyle projeler sadece büyük şehirlerde oluyor ya:(
Bu arada şanlıurfa'ya iş dolayısıyla mı geliyorsun.Müsait olursan tanışmak isterim .
sevgiler.
not: Yalnız bu sorunun altında sanki bir proje kokusu alıyorum :)hadi hayırlısı

Tijen dedi ki...

Kızlar,
Farklı kentlerde (hatta kentte değil de doğada!) yapsak yemek kurslarını. Çok isterim. Hatta Mehtap da olsa yanımızda ve bize dağarcığındaki bilgileri aktarsa...
Bakalım, yavaş yavaş ısınacağız bu işe (YENİDEN). Gelişmeleri tabii paylaşacağım, seve seve.

Adsız dedi ki...

MERHABA TİJEN,
KURSA KESİNLİKLE KATILMAK İSTERİM. LEZZETLİ VE SAĞLIKLI YEMEK YAPMANIN PÜF NOKTALRINI ÖĞRENMEK İSTERİM, PİŞİRME TEKNİKLERİ,YARARLI OTLAR VB.
İNŞALLAH PLANLARINIZ GERÇEK OLUR...
SEVGİLER SİBEL

sevilay dinçer dedi ki...

ankarada sizi bekliyorum sevgili tien ilk kitabinizdan bu yana sizinle dostuz ama tanışmıyoruz....mutfakta çalışarak püf noktaları ve yaratıcılıkta sınır tanımayarak ,sağlıktan ödün vermeden neler çıkar ortaya kimbilir ama birde fiat uygun olmalı emeğinize, yüreğinize sağlık sizi zevkle takip ediyorum...gelirseniz haberim olur mu....sevgiyle kalın...

lezzet sefasi dedi ki...

Ne guzel bir fikir.Herseyiyle ogrenmek isterdim.En saglikli nasil yemek yapilir?Daha lezzetli nasil olur? besleyici ve ekonomik yemek nasil yapilir. ayrica sunum servis inceliklerini ogrenmek isterdim.Keske ban yakin bir kurs acilsada gitsemm :)

müjde dedi ki...

Tijenciğim ben de uygulamalı bir kursa katılmayı tercih ederim.Tabi ki sebzelerin ve otların bilmediğim mucizelerini öğrenmek isterdim.Umarım hayalin gerçeğe dönüşür.:))

Eya dedi ki...

Ya Tijencigim...internet sayesinde birbirimize yakiniz ama iste böyle anlarda coook uzaklarda oldugumu hatirliyorum :( orada olsam ilk kayit inanki ben olurdum. Kursta senin anlatimin ve uygulamanin yaninda katilanlarin birebire uygulamalari cok verimli oluyor. Insan okudugunu veya duyup gördügünü unutabiliyor ama kendi eliyle deneyimledigin zor unutúyor. Sevgilerimle

zehra

zerrin-misss dedi ki...

O kazdağlarında yaptığın yemek kursu var ya onu duymuştum ben sanırsam. hatta gelmek istemiştik. Anaaam dünya küçük kesinlikle..

tijenim, ben bu kurs meselelerinde değişik tarzı olan yerlere katıldım. Ve kendimin ne istediğini biliyorum.

Yalnız çalışırım. bir istasyonum olur o istasyonda biri anlatır ben onun anlattıklarını uygulamaya çalışırım. Yanıma gelir kontrol eder, püf noktaları verir. bana yeter.

nelerden hoşlanmam:
1- kalabalık grup halinde çalışılmasından hoşlanmamç
2- biri yapsın ben bakayımdan hoşlanmam.
3- ikili gruptan hoşlanmam. Arkadaşınsa belki olabilir ama alakasız tiplerin grup olması bana itici geliyor.
4- herkes farklı şeyleri yapsın kısmındanda hoşlanmıyorum. ne bileyim börek açılacak hamuru ben hazırlıyorum başkası açıyor. niyee bende açmak istiyorum.

gibi gibi..

Çok gevezelik ettim galiba.

Ama bana göre yemek kursunda elinde kepçe kafanda şapkan olacak. kendi yemeğini pişirip ardından tüm gruba tattıracaksın. herkes fikrini söyleyecek. Herkes aynı yemeği yapacak. Ama ellerin arasındaki lezzet farkınıda görecekler..

Anlatabildim mi bilmemki. gece gece bu kadar çıktı.

Okumadan gönderiyorum yatağa gideceğim. yarın bi bakarım tekrardan :)

öperim tijenim

errin-misss dedi ki...

bir de senden değişik otlarla pişen yemekleri öğrenmek isterim ve bir lk baharda egede dağ bayır seninle ot toplamak ardından yemek pişirmek isterim.

italyada bir yemek kursu vardı zamanımız denk gelmediğinden katılamadık. ama programına bayılmıştım.

Kurs önce sabah buluşmayla başlıyor. Birlikte pazara çıkılıyor. yapılacak malzeme birlikte seçilip alınıyor. malzeme seçimi anlatılıyor, ardından birlikte mutfağa girilip herşey birlikte hazılanılıyor. akşam şarap tatma ardından yemekler hepbirlikte yeniyordu.

seninle de pazar ardından yemek güzel olur bence :))

fidaneli dedi ki...

bende buyuk bır zevkle ve merakla katılmayı cok arzu ederım:) oncelıkle hocamı ızler, elını kolunu nasıl kullanıyor, neyı, ne zaman , nerde katıyor dıkkatle seyrederdım.. sonrasında da muhakkak bende uygulamaya dahıl olmalıyım:))

kurs ıcerığı ıse bana göre, tatlısından tuzlusuna, hamurısınden, yoresel tatlara, hatta dunya mutfaklarına kadar uzanan genııısss bır lıste olmalı:))

cok sey ıstedım galıba, dımı hocam?

sevgıler
fıdan

Duygu Unal dedi ki...

Merhaba Tijen Hanim,

Biraz gec oldu yanitim ama... :)

Beni boyle bir kursa yonlendirebilecek en onemli etken sefin katilimcilari kurstan once bir pazar/tarla vs gibi bir yere goturmesi ve herseyden once mevsimlik tadlarla hazirlanan bir mutfagin onemini anlatmasi olurdu. Menuyu de ona gore bicimlendirmesi ideal olurdu. Yine kursta menu hazirlamakla ilgili bilgilere de yer verilebilir..

Simdilik aklima gelenler bunlar. Orada yasasaydim ben de kosa kosa gelirdim bu arada :)

Sevgiler
Duygu

egeli dedi ki...

ÖNNÜĞÜMÜ TAKAR MUTFAĞA DALARIM!!!!!
GİRİT YEMEKLERİNİ ÖĞRENMEYİ ÇOK İSTERDİM ,ZEYTİNYAĞLILAR ,OTLAR VE BALIKLAR :)

Sevgi Küçük dedi ki...

bende koşa koşa geleceklerdenim ama ben dokunmalıyım, denemeliyim, elimi herşeye vurmalıyım!!başka türlü öğrenemem, hissedemem ki ben?! o yüzden ben katılımcılığın hakkını vermeyi tercih ediyorum, uzaktan not alarak izleyemem. önce nasıl yapılacağını dinler sonra senin kontrolünde yapmayı tercih ederim. ama herkes aynı yemeği pişirmesin, farklı farklı şeyler yapıp sonra afiyetle yiyelim derim bende.
ne öğrenmek isterim? farklı, sağlıklı herşey! seçemedim birden

Tijen dedi ki...

Hepinize çok çok teşekkürler, paylaştığınız düşünceler için. Aslında şu kurs işine yeniden ısınabilirsem (İstanbul'daki kurslar gerçekten çok güzel geçmişti) farklı yerlerde kurslar düşünebilirim, neden olmasın? Farklı alternatiflere açığım.

Adsız dedi ki...

Ben gaziosmanpaşayı önericem.bende bene varım.Zülal

Rakunt ideas dedi ki...

Ben de hep istediğim şey yemek kursuna gitmek.:((İstanbulda çok var ama malesef bana çok pahalı geliyor.Ben fikir olarak paylaşmak istedim

benim katılacağım yemek kursu çok kalabalık olmamalı.
Oturup seyretmek istemem şefle uygulamak isterim:))
Ne öğrenmek isterdim.
Özel orjinal farklı tarfiler.Klasiğin dışına çıkılmış.

Halime dedi ki...

bende gelmek isterim bu kursa.Bir sürü ot yemeği salatalar.Bazen hadi canım onunla o pişer mi hiç diye şaşırmak.

derya dedi ki...

1)ankara'da (da) olsun. eski bir ankaralı'sınız nazım(ız) geçer belki:)

2)sadece izlemekle kalmak değil ben de uygulamak isterim kursta. hem de en çok bunun için isterim kursu:) herkesin rahat çalışacağı alan olması açısından kursiyer sayısının gözetilmesi önemli. biri yapsın biri baksın olmaz:p

3)menu seklinde kurslar güzel olsa da ben çorbalar, ege otları, yenilebilir kökler, sağlıklı kahvaltılıklar vb. gibi farklı temalı kursları çok faydalı buluyorum. bunlar sizden öğrenmek istediklerimden bir kaçı mesela.

4)bizimle paylaştığınız sağlıklı pişirme tekniklerinin hepsini öğrenmek isterdim kursta. damak tadından ödün vermeden bildiklerimize alternatif tekniklerle daha sağlıklı bir mutfak için.

5) en cok istediğim en sonda:D
ben sizin tüm dünyadan haberdar olmaya doymayan, sürekli yola çıkan ve gittiği yerlerde insanlarla, satıcılarla birebir ilişki kuran tarafınızı çok seviyorum. örnek alıyorum aslında. sizi okudukca pazar seven, merak eden bir insan oldum. 3-4 yıldır böyle bu:)gittiğim şehirlerde, yabancı ülkelerde fırsat yaratıp pazarlara gidiyorum.

yurtdışında ya da dibimizde olup da bilmediğimiz, kitlelere yayılmamış tadları öğretmenizi isterdim. bu da tabi bir kurs teması olurdu galiba.
mesela chinatown'da yediğiniz türkiye'dekilerden farklı bir noodle da olabilir bu bir kuzey ülkesinden ekmek de. (kabul ediyorum noodle hic gizli kalmamıs bisi degil ama aklıma gelmiyor su anda:) )

çok uzattım ama sizden yemek yapmayı ögrenme fikri çok heyecanlandırdı beni.
umarım güzel bir şekilde sonuclanır ve ben de faydalanırım. bir de öğrenci dostu bir fiyat politikası olursa ne güzel olur:)

sevgiler

Tijen dedi ki...

Ooo Derya bu gidişle sizin için özel kurs yapmaya bile gelmem gerekecek Ankara'ya. Teşekkürler heyecanınız için. Pazaryerleri konusunda da hemfikiriz, var mı pazarlar gibisi???

derya dedi ki...

kesinlikle yok:) sizden geçen çok güzel bir alışkanlık pazar.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım benim, ben, bu kursa katılacak olsam önce derin bilginden yararlanmak, yaptıklarını görmek isterdim!
Kendimden emin olana dek mutfağa girmemeyi tercih ederdim! Ta ki yüreğimden taşan 1ben girmek istiyorum" arzusunu duyana dek!

Berceste dedi ki...

Tijen, ozel konuya ozel merak bir kurs benim de hayalimdeki :) Oyle bir heves Tijen kurs yapti da onun kursuna gittim diyenlerin olmadigi, ozel bir konu uzerine toplanmis ve gercekten o konuyu senden dinlemek/uygulamak isteyenlerin oldugu bir kurs. Dut unu gibi senden duydugum ama tadini bilmedigim hammaddelerin varoldugu ya da kolumuza sepeti takip neyi nasil sececegimize birlikte karar verdigimiz bir ortamda gecmeli. Oyle ocak bilmemkac derecede olacak, uc cirp, bes bol degil de, senin yol gosterip, herkesin kendi dogrusunu bulacagi bir kurs. Mis gibi sizma yaglarinin costurdugu, kalorisi dusuk besinlerin kosturdugu, tarihcelerini dinleyebilecegimiz, ogretmen, ogrenciden cok ayni mutfakta arkadaslarin olacagi bir kurs. Cok mu uctum? Bana bunlar senin kisiligine ve birlikte olus amacimiza daha yakinmis gibi geldi... Daha gecen gun dusundum, Tijen'in pazar yazilari ile yadellerde nasil cosardim, nasil huzunlenirdim, nasil sevinirdim diye! Ben gelebilir miyim? Bu belle cok zor :( Ister miyim? Hem de delicesine!

Adsız dedi ki...

Sizi vejeteryan yemeklerinizle Ankara'ya bekliyoruz.
Sevgiler.

Meltem

okuranne dedi ki...

tabii ki yapalım.ve yiyelim:)

ama antalyada olsun:)

agro dedi ki...

Tijen Hanım,
Zaman yok ki isterseniz evimin karşı köşesinde verin kursu zamansızlıktan yine bakakalırım giden geminin ardından. Çok isterdim sizden ders almayı deneyimlerinizi, düşünce ve görüşlerinizi ilk sizden dinlemeyi.
Benim evimde hiç hamurişi pişmez. Dün kızımın isteğiyle okul pikniği için poğaça ve kek yaptım. Bir yandan da için için üzüldüm neler yediriyorum ben bu çocuklara diye. Katıyağlar, unlar, şekerler. Sizden özellikle bu konuda ders ve bilgi almak isterdim. Sağlıklı atıştırmalıklar ve hamurişleri. Zaman zaman sitenizde yakalıyorum gerçi ama hiç yapmadım. Ben ve benim gibi kursa gelemeyecekleri de unutmazsınız değil mi?
Çok sevgiler
Adaşınız Tijen

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Merhabalar Tijen Hanım;
Ayy nasıl da güzel bir konuymuş bu da ben kaçırmışım.netteki sorunlarımız yüzünden bir müddettir okuyamıyorum sizi.şimdi yüreğim kıpır kıpır oldu.yemek kursu ne kadar harika bir fikir ya.ben uçarak gelirdim herhalde.öyle çok isterdim ki.ayrıca ben katılmak isterdim mutfakta size.elimi herşeye sürmek söylediğiniz her şeyi can kulağıyla dinlemek gösterdiklerinizi öğrenmek ve sevgiyle uygulamak isterdim.hayalini bile geçirdim şimdi gözlerimin önünden. Cezayir'e de beklerim ben sizi:)mutfak deyince bana bir haller oluyor.keşke her zaman evimde olabilsem de bir sürü yeni şey keşfetsem.keşke sizin yakınınızda olabilsem de birlikte güzel şeyler yapabilsek,anlatsanız dinlesem,söyleseniz uygulasam..var mı ötesi bunun?
kocaman sevgiler benden:)

TURİZM VE EĞİTİM dedi ki...

ben yöremdeki otları tanımak için kırsala çıkmak sonra her otun şifasıyla buluşabilmek için onların zamanına uygun toplamak ve ortak bir mutfakta imece usulu pişirmek ve damak zevkini ortak bir sofrada değerlendirmek isterdim :)

neseersoy dedi ki...

Ben biraz geç kaldım ama fikrimi beyan etmek isterim hocam :-)
öncelikle hiç düşünmeden katılırım , şöyle bir izledikten sonra uygulamının içinde olmak isterim , hatta bazı yaratıcılıklarda da bulunurum :-)
sevgilerimle

Demet dedi ki...

Öğrenilenleri peşin peşin derste uygulamak cok faydalı olur mutlaka ama sanıyorum bu sefer de zaman problemi yaşanır.
Ben 'daha çok şey' öğrenebilmek için bütün dersi senden dinlemeyi, notlar almayı, senin nasıl yaptiğini büyük bir dikkatle izlemeyi ve eve gittiğimde kendi kendime uygulamayı tercih ederdim. Karşılaştığım herhangi bir güçlük olursa sonrasında seninle paylaşırdım ve önerilerini alırdım :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Merhabalar Tijen Hanım;
hemen buradan yazayım dedim size cevabımı.birlikte mutfakta birşeyler yapabilmeyi düşünmek bile süper inanın.umut ediyorum ki bir gün olur böyle güzel bir şey:)millerinizi biriktirin bekliyorum cezayire ben sizi dört gözle.tunus fas a vize yok ama cezayir e var bizim için sadece yeşil pasaport olunca vize alınmıyor.ama turist vizesi falan olunca sorun olmaz hemen alınabiliyor herhalde.biraz sorunlu bu konuda cezayir keşke vize olmasa fas gibi ama.turistik bir yer olmadığı için o da.yoksa turlarla falan gelmek de epey kolaylaştırırdı işimizi..kocaman sevgiler benden..

Selhan dedi ki...

Kursta yemekleri daha saglikli ve lezzetli hale getirebilecegimiz yontemleri ogrenmek isterdim. Ornegin seker yerine pakmezin cok daha dogal ve saglikli olmasi gibi... Cesitli peynir yapimini da denemek isterdim :D Ama kesinlikle uygulamali. Akilda daha cok kaliyor o zaman! Kolay gelsin...

Nilambara dedi ki...

başında senin olduğun her kursa hazırım, tarzı ne olursa olsun :))
içinde bol bol ot olacağından hiç şüphem yok, tarzı nasıl olursa olsun tamamdır, ah bir de Ankara'da olursa.... daha ne isteyim :))