02 Ocak 2010

Mutfaktaki Yaban ile ilgili bir gazete yazısı

Bugünkü Star gazetesinde Hale Ceylan Barlas'ın Mutfaktaki Yaban'ı (YKY, 2009) tanıttığı yazısı yer aldı. Bodrum'da çalıştığım dönemde bitkileri uzmanlara teşhis ettirdiğimizi söylemiştim ya Hale hanım yalnız çalıştığımı düşünmüş sanırım. İşin asıl büyük kısmını yapan Füsun Ertuğ idi, birlikte toplayıp kuruttuğumuz bitkileri (gerçi kurutma işlemiyle daha çok ben ilgileniyordum ya) uzmanlara o teşhis ettiriyordu. Bu yazıyla çok sevgili Füsun'u da anmış olayım. Onunla tanışmasam belki otlarla olan aşkım yarım kalacaktı. Yazıyı okumak isterseniz:
http://www.stargazete.com/cumartesi/kimi-deva-kimi-zehir-haber-235489.htm

5 yorum:

pelince dedi ki...

Tijencim keyifle okudum,tebrik ediyorum...

lavantalimon dedi ki...

Yazıyı okudum. keşke "97 de ben de yanınızad olsaydım" diye aklımdan geçirdim.
kim bilir ne kadar zevkli bir çalışma olmuştur.
son günlerde tv de herkes bir ot öneriyor ben de diyorum ki "aman heroto yemeyin kaynatıp içmeyin hastanelik olursunuz "
en iyisi "güzel bir kitap" edinmek
seni kitabını tabii ki.

Zehra Gürgen dedi ki...

Bu yılın ilk kitabını ısmarladım netten..
İnşallah imzalatmakta kısmet olur :) hem o güzel gülüşünü tekrar görme zevkine ererim...

Adsız dedi ki...

siz tanımak cidden büyük ayrıcalık!
reda

beste dedi ki...

okumadigim tek kitabin bakalim ne zaman kismet olacak heyecanla bekliyorum:)