29 Ekim 2010

Sevgili Binnur'un imza günü

Blog komşumuz Binnur Akhun Önen'i Taze Ekmekler Sıcak Öyküler adlı kitabı ve harika ekmek tarifleri paylaştığı sitesiyle tanıyoruz. Dün bir haber aldım. Binnur'un ikinci kitabı piyasaya çıkmış ve yarın da TÜYAP Kitap Fuarı'nda imza günü varmış. Bu bilgiyi sizinle paylaşmak istedim. Kitap henüz elime geçmedi ancak okumak için sabırsızlıkla bekliyorum. Kitabın adı İtalyan Aşkı. Kitap, 1800'lerde İzmir'e gelen bir Levanten aile ve ailenin mutfağı hakkında. Binnur kitabı ailenin gelini Zeynep Braggiotti ile birlikte hazırlamış. Yemek tarifleri Zeynep'ten, İtalyan ekmekleri ise Binnur'dan. İmza günü 30 Ekim 2010 günü saat 14:00'te, İnkılap Yayınevi standında. Bol şans sevgili Binnur ve Zeynep!

7 yorum:

Mimosa Café dedi ki...

Tijen kendi sitemde de cevapladım seni, demek sen de Laoszedelerdensin, içime biraz su serpildi desem yeridir zira kendimi çok suçladım oralarda yeteri kadar araştırmamışım demek ki, nasıl bu bilgiye ulaşamadım ben diye düşündüm durdum. Bir de bizimle gelen iki arkadaş daha vardı, onlar da bize güvenip geldi, kabusa dönüştü mevzu.
Bakanlığa yazıcam aklımda. Dışişleri Bakanlığına güvenemeyeceksek böyle bir konuda nereye güveneceğiz şaştım kaldım.

İtalyan Aşkı harika bir işe benziyor. Merak ettim, kısa sürede edineceğim. Sevgiler.

Sevil Şahin dedi ki...

bugün belki orada olamam ama en yakın zamanda alacağım..

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

her iki kitap da not edildi, en kısa sürede temin edilip bir çırpıda okunacak! Sizin kitaplarınıza bayıldığıma göre hakkında bilgi verdiğiniz de en az sizinkiler kadar güzeldir! Teşekkürler...

Binnur A. Ö. dedi ki...

Sevgili Tijen,
Senin gibi bilgisini ve ilgisini çevresi ile paylaşmaktan mutluluk duyan insanları çok seviyorum.
Sen bir tanesin. Çok sevgili bir yürek ve destekcisin.
Ömrünce böyle yüreklerle çevrili olmanı dilerim.
Sevgilerimle

Binnur A. Ö. dedi ki...

Sevgili Tijencigim,
Az önce yazdıgım maili internet yuttu :)
Ama olsun. Yazdıklarım hem aklımda hem de kalbimde. :)
Senin gibi bilgisini ve (dost)ilgisini insanlarla paylaşmaktan haz alan insanlara bayılıyorum.

Bize verdigin gönülden destek ve hepimize actıgın temiz kalbin icin sana cok tesekkur ederim.
Ömrünce kendin gibi insanlarla cevrili olmanı dilerim.
Sevgi ve saygılarımla :)
(mektup gibi oldu :))

hepsusluydum dedi ki...

Sevgili Tijen merhaba:)
Beni bilgilendirmene bayılıyorum:))
Hemen edineceğim bu kitabı..Binnur Hanım'a da başarılar diliyorum..Sevgiler Zehr@

Zeynep B. dedi ki...

Sevgili Tijen,
evrenin bir şekilde bize, bizden habersiz kurduğu plan dahilinde karşılaştığım çok sevgili kitap ortağım Binnur'un dediği gibi; o kocman yüreğin için çok teşekkürler...:)